Voorpret - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Line van den Berg - WaarBenJij.nu Voorpret - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Line van den Berg - WaarBenJij.nu

Voorpret

Door: opzoeknaaravontuur

Blijf op de hoogte en volg Line

28 Juli 2011 | Nederland, Nijverdal

Een hele scheersessie, 13,6 kilo aan ingepakte bagage (er is zelfs nog ruimte voor een kleine koelkast gevuld met gekoelde Grolschjes), het boeken van een dagticket voor Sziget en een geweldige ingeving van m’n moeder* verder, kan ik me nu volledig storten op het googlen van sightseeing-tips, leuke barretjes en cafés en andere stadsgeheimen van de loco’s ter plaatse.

Zo schijnt Parijs een of andere bekende Eiffeltoren en Arc de Triomph te hebben en wist ik nooit dat de inwoners van Berlijn Duits spraken…. Hoe overbodig de informatie ook kan zijn, de voorpret is er zeker niet minder op!

Inmiddels zit ik lekker buiten in het zonnetje met een glas droge witte wijn te genieten van mijn laatste dagje in Nijverdal, mijn laatste dagje thuis. Toch is het wel ergens jammer dat het nu eindelijk mooi weer begint te worden in ons koude kikkerlandje – nu hoef ik het zonnetje ook niet meer per se in verweggiestan op te zoeken… (waar je zult zien dat het precies andersom is)

Straks gooi ik een schnitzeltje in de pan en ga ik voor de buis hangen met een slechte romantische komedie. Laat die vakantie maar komen, mijn rugzak, camera en ik zijn er helemaal klaar voor!

Au revoir – om alvast in de stemming te komen


* nu ik per 1 augustus officieel niet meer thuis woon (eindelijk!), ben ik ook niet meer onderverzekerd bij de reisverzekering van mijn ouders – gevolg: die moest nog snel even worden afgesloten


  • 28 Juli 2011 - 17:32

    Marlou:

    Haha, bij de foto van de tas dacht ik.. Dit is helemaal de bagage van Line. Ik kom er net achter dat het door het hoedje komt! Veel plezier:D

  • 28 Juli 2011 - 17:33

    Line:

    Maar gelukkig houdt het Nederlandse weer ons niet in de steek: het regent, het regent, de pannetjes worden nat.... 25 graden in Parijs, here we come!

  • 29 Juli 2011 - 17:39

    Trudy:

    Paris, je t'aime.. Beetje franse nummers op ji i-pod mee?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijverdal

Backpacken door Europa

Recente Reisverslagen:

19 Augustus 2011

Ich bin kein Berliner

16 Augustus 2011

"Criminele" activiteiten in Praha

13 Augustus 2011

Chilluh in een bubbelbad

10 Augustus 2011

Schnitzels, schnitzels en nog eens schnitzels!

08 Augustus 2011

Stad van het water
Line

Actief sinds 17 Maart 2011
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 69653

Voorgaande reizen:

12 Juli 2014 - 15 Januari 2015

Ik wilde nog niet weer studeren in september....

18 Januari 2014 - 01 Februari 2014

Logica in Bristol

07 Januari 2013 - 31 Juli 2013

Exchange in Hong Kong

01 Mei 2012 - 06 Mei 2012

Liften naar Kopenhagen

29 Juli 2011 - 19 Augustus 2011

Backpacken door Europa

21 Juni 2011 - 03 Juli 2011

Op stage in Oxford

03 Mei 2010 - 26 Augustus 2010

Boston 2010

Landen bezocht: