Britten *lol* *zucht* - Reisverslag uit Didcot, Verenigd Koninkrijk van Line van den Berg - WaarBenJij.nu Britten *lol* *zucht* - Reisverslag uit Didcot, Verenigd Koninkrijk van Line van den Berg - WaarBenJij.nu

Britten *lol* *zucht*

Door: opzoeknaaravontuur

Blijf op de hoogte en volg Line

26 Juni 2011 | Verenigd Koninkrijk, Didcot

Dolores en Paul, wat een lach! Shampoo, die ruikt naar die roze bubbelgum, waar ik vroeger geen genoeg van kon krijgen. Kussens, die overal in huis rondslingeren: op de bank, op de stoelen en zelfs op mijn – elke dag mooi opgemaakte – bed. Zo erg, dat het me ’s avonds uren kost om mijn tweepersoonsbed beslaapbaar te maken!

Paul vertelt me elke morgen dat hij geen ochtendmens is, wanneer ik hem er weer eens op betrap dat hij op de bank in slaap gevallen is. Dolores is over haar oren verliefd op hun één jaar oude kat Daisy, die ze de hele dag met zich mee draagt (soms – als Daisy niet in de buurt is – voel ik me een soort “replacement-Daisy”), en is verslaafd aan het stellen van vragen. Ik quote: “Do I ask a lot of questions?” – Dolores, “Yes, you do” – Line, “Do I?” – Dolores. Hilarisch! Het enige wat nog ontbreekt is een mooi bloemetjesbehang op de muren...

Zoals misschien wel te verwachten viel, was ik vandaag de reisleidster in Oxford. Het was geweldig om met twee typische Britten door Oxford te slenteren. Twee Britten, die geweldig (misschien zelfs iets té geweldig) voor me zorgen en met fantastische humor.

Vrijdag zullen mijn lachspieren wel lijden onder spierpijn, maar dat is het zeker waard!

Regards,

  • 28 Juni 2011 - 08:18

    Line:

    ...en de kerstverlichting buiten niet te vergeten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Line

Actief sinds 17 Maart 2011
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 69602

Voorgaande reizen:

12 Juli 2014 - 15 Januari 2015

Ik wilde nog niet weer studeren in september....

18 Januari 2014 - 01 Februari 2014

Logica in Bristol

07 Januari 2013 - 31 Juli 2013

Exchange in Hong Kong

01 Mei 2012 - 06 Mei 2012

Liften naar Kopenhagen

29 Juli 2011 - 19 Augustus 2011

Backpacken door Europa

21 Juni 2011 - 03 Juli 2011

Op stage in Oxford

03 Mei 2010 - 26 Augustus 2010

Boston 2010

Landen bezocht: