Theeleuten - Reisverslag uit Wallingford, Verenigd Koninkrijk van Line van den Berg - WaarBenJij.nu Theeleuten - Reisverslag uit Wallingford, Verenigd Koninkrijk van Line van den Berg - WaarBenJij.nu

Theeleuten

Door: opzoeknaaravontuur

Blijf op de hoogte en volg Line

29 Juni 2011 | Verenigd Koninkrijk, Wallingford

Sinds ik stage loop bij CABI, is iedereen op kantoor altijd ontzettend aardig tegen me geweest. Zo wordt zo nu en dan aan me gevraagd of ik mee wil naar een pub of naar Wallingford centrum tijdens lunchtijd, mocht mee met de Brewery Tour (op voorwaarde dat ik betaalde uiteraard) en ben ik gister met Sarah mee naar een buurtbarbecue geweest – helaas was het Engelse weer niet te vermijden.

Tijdens werktijd wordt er per uur minstens één kop thee gedronken, waarbij de koekjes en cakejes nooit ontbreken. Hoewel van tevoren gezegd werd dat ik mijn hardloopkleren en schoenen mee moest nemen, heb ik deze tot nu toe nog niet gebruikt. Plannen om te gaan sporten worden meestal ingeruild voor plannen om te gaan eten: what a laugh!

Mijn stage bestaat uit het schrijven van wetenschappelijke artikelen voor de CABI website, voor de externe (ezine) en de interne (the essence) nieuwsbrief en het updaten van de database. Ik word ontzettend gesupport en mijn begeleiders zijn erg tevreden over me. Zo houden natuurlijk!

Vanmiddag staat er weer een publunch op het programma en morgenmiddag gaan we met een aantal mensen naar Oxford om te gaan “punting”. Zaterdag ga ik in mijn uppie London verkennen en zondag keer ik weer terug naar huis, helaas.

Zie jullie op de diploma-uitreiking!
Ciao

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Line

Actief sinds 17 Maart 2011
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 69601

Voorgaande reizen:

12 Juli 2014 - 15 Januari 2015

Ik wilde nog niet weer studeren in september....

18 Januari 2014 - 01 Februari 2014

Logica in Bristol

07 Januari 2013 - 31 Juli 2013

Exchange in Hong Kong

01 Mei 2012 - 06 Mei 2012

Liften naar Kopenhagen

29 Juli 2011 - 19 Augustus 2011

Backpacken door Europa

21 Juni 2011 - 03 Juli 2011

Op stage in Oxford

03 Mei 2010 - 26 Augustus 2010

Boston 2010

Landen bezocht: