De reis is geboekt! - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Line van den Berg - WaarBenJij.nu De reis is geboekt! - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Line van den Berg - WaarBenJij.nu

De reis is geboekt!

Door: opzoeknaaravontuur

Blijf op de hoogte en volg Line

29 Mei 2011 | Nederland, Nijverdal

De examens zijn achter de rug, ik ben geslaagd (als het goed is – 16 juni is de uitslag), de eerste feestjes, waaronder mijn eigen examenfeest, zijn gepland, Pinkpop staat voor de deur en mijn reis naar Oxford is geboekt!

Op woensdag 22 juni vlieg ik om 10:30 samen met mijn tante Janny naar London Heathrow Airport om vervolgens met het openbaar vervoer/taxi naar Oxford te gaan. Hier zal ik 1,5 week stage gaan lopen bij CABI, een Engels bedrijf dat zich bezig houdt met landbouw en milieu en hier wetenschappelijke artikelen over schrijft, en bij een typische Engelse dame overnachten. Ik weet nog niet precies wat me te wachten staat, maar ik heb er zin in!

Hierna (29 juli) verplaatst het avontuur zich naar de rest van Europa: 22 dagen backpacken per trein. Op deze reis zal ik onder andere het romantische Parijs, het Barcelona van Gaudí en het hippe Boedapest ontdekken samen met de anderen, die deze reis geboekt hebben. Het belooft dus één groot feest te worden.

Kortom, het wordt een geweldige vakantie (en misschien nog wel het belangrijkste: zonder ouders, helemaal in m’n uppie!). Om toch nog enigszins contact te houden met de buitenwereld, zal ik hier af en toe proberen wat van me te laten horen en tot het zover is en in de tussentijd zal ik zeker nog wel eens in een plaatselijke, of een niet zo plaatselijke, kroeg te vinden zijn,

Tot gauw,
Line

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Line

Actief sinds 17 Maart 2011
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 69603

Voorgaande reizen:

12 Juli 2014 - 15 Januari 2015

Ik wilde nog niet weer studeren in september....

18 Januari 2014 - 01 Februari 2014

Logica in Bristol

07 Januari 2013 - 31 Juli 2013

Exchange in Hong Kong

01 Mei 2012 - 06 Mei 2012

Liften naar Kopenhagen

29 Juli 2011 - 19 Augustus 2011

Backpacken door Europa

21 Juni 2011 - 03 Juli 2011

Op stage in Oxford

03 Mei 2010 - 26 Augustus 2010

Boston 2010

Landen bezocht: