De reis is geboekt! - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Line van den Berg - WaarBenJij.nu De reis is geboekt! - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Line van den Berg - WaarBenJij.nu

De reis is geboekt!

Door: opzoeknaaravontuur

Blijf op de hoogte en volg Line

29 Mei 2011 | Nederland, Nijverdal

De examens zijn achter de rug, ik ben geslaagd (als het goed is – 16 juni is de uitslag), de eerste feestjes, waaronder mijn eigen examenfeest, zijn gepland, Pinkpop staat voor de deur en mijn reis naar Oxford is geboekt!

Op woensdag 22 juni vlieg ik om 10:30 samen met mijn tante Janny naar London Heathrow Airport om vervolgens met het openbaar vervoer/taxi naar Oxford te gaan. Hier zal ik 1,5 week stage gaan lopen bij CABI, een Engels bedrijf dat zich bezig houdt met landbouw en milieu en hier wetenschappelijke artikelen over schrijft, en bij een typische Engelse dame overnachten. Ik weet nog niet precies wat me te wachten staat, maar ik heb er zin in!

Hierna (29 juli) verplaatst het avontuur zich naar de rest van Europa: 22 dagen backpacken per trein. Op deze reis zal ik onder andere het romantische Parijs, het Barcelona van Gaudí en het hippe Boedapest ontdekken samen met de anderen, die deze reis geboekt hebben. Het belooft dus één groot feest te worden.

Kortom, het wordt een geweldige vakantie (en misschien nog wel het belangrijkste: zonder ouders, helemaal in m’n uppie!). Om toch nog enigszins contact te houden met de buitenwereld, zal ik hier af en toe proberen wat van me te laten horen en tot het zover is en in de tussentijd zal ik zeker nog wel eens in een plaatselijke, of een niet zo plaatselijke, kroeg te vinden zijn,

Tot gauw,
Line