Bus, of toch vliegtuig? - Reisverslag uit Huaraz, Peru van Line van den Berg - WaarBenJij.nu Bus, of toch vliegtuig? - Reisverslag uit Huaraz, Peru van Line van den Berg - WaarBenJij.nu

Bus, of toch vliegtuig?

Blijf op de hoogte en volg Line

09 September 2014 | Peru, Huaraz

8 sept 22:43

Check-in, bagage drop off en een safety movie. Zit ik soms in een vliegtuig met net wat meer turbulentie dan normaal?

Ik zit tweede klasse, maar dit is beter dan ik ooit in een vliegtuig gehad heb. Er is zelfs een speciaal soort stoeltje waarop je je benen kunt laten rusten. En het schijnt dat je beneden, in de eerste klas, gratis wiskey on the rocks aangeboden krijgt. Maar hier is het ook niet slecht, we krijgen eten en er schijnt zelfs wifi te zijn. Zeg maar, WTF. En dat voor minder dan 20 euro! Ik ben benieuwd naar het filmaanbod, maar zo wil ik elke dag wel reizen!

En WOW ik heb nog nooit een stoel in 180 graden gezien, maar wat is dit heerlijk. Business klasse tipt hier niet aan. Bring it on met die champagne!

9 sept 18:54

Inmiddels ben ik in Huaraz bij een super leuke familie. Mijn coughsurfer is echt heel grappig, ook al volg ik maar half het Spaans, en zijn moeder is een schat. Ze kookt voor me met een big smile en we hebben vanochtend dansend de was gedaan.

Nu ga ik eens uitzoeken wanneer en waar ik kan gaan hiken. Heb geen wifi hier, dus tot....... ? wie weet!