Bevestiging is binnen; de reis kan beginnen! - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Line van den Berg - WaarBenJij.nu Bevestiging is binnen; de reis kan beginnen! - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Line van den Berg - WaarBenJij.nu

Bevestiging is binnen; de reis kan beginnen!

Door: opzoeknaaravontuur

25 Juli 2011 | Nederland, Nijverdal

Aanstaande vrijdag rond een uurtje of acht fietst Line met haar enorme backpack vol met allerlei nuttige, handige en vooral leuke spulletjes (o.a. een pakje kaarten voor in de trein!) op haar rug richting station Nijverdal West om later op de ochtend vanuit Amsterdam te vertrekken richting Paris, the city of love – oftewel: de reis gaat eindelijk van start!

Mijn kamer in Nijverdal is al grotendeels verplaatst naar verhuisdozen, morgen wordt mijn huurcontract getekend in Amsterdam en mijn reisgenoten voor aankomende backpacktrip heb ik negen dagen geleden al ontmoet in een gezellig cafeetje in Utrecht. Een mix van geslachten, leeftijden en karakters, en misschien nog belangrijker: stuk voor stuk ontzettend leuke en avontuurlijke mensen. De nodige biertjes werden genuttigd, verhalen uitgewisseld en plannen gesmeed. Nu wordt het tijd om deze plannen waar te maken.

Na Parijs vertrekken we richting Barcelona om een aantal van Gaudí’s kunstwerken te bekijken, maar natuurlijk ook om bruin te worden aan het strand. Hierna gaat de reis door naar Milaan en Venetië, waarna we Wenen, Boedapest, Praag en tenslotte Berlijn gaan bekijken. Het belooft een geweldige reis te worden en ik heb er zin in! Nu alleen die backpack nog inpakken…..

Tot in Paris!

• 25 Juli 2011 - 20:03

Stephanie:

Ik vind je eerste verhaal nu al leuk,;)
    kan niet wachten tot dat het zover is en we ook echt weg gaan vrijdag,
    Ben benieuwd naar de rest van de verhaaltjes,;)