And.... cut: filmster op campus - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Line van den Berg - WaarBenJij.nu And.... cut: filmster op campus - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Line van den Berg - WaarBenJij.nu

And.... cut: filmster op campus

Blijf op de hoogte en volg Line

21 Mei 2013 | Hong Kong, Hong Kong

Dit is het eind. Of juist het begin? Morgenavond vlieg ik naar Bangkok na vijf maanden Hong Kong.... ZO!

Na mijn kater te hebben uitgeslapen deze ochtend (er moet natuurlijk gedronken worden om de vakantie in te wijden), heb ik mijn filmcarrière in Hong Kong een kickstart gegeven: een interview voor de promotie video van Morningside College, waar ik heb gewoond de laatste maanden op campus. Uren oefenen voor de spiegel wat voor fantastische woorden ik over de campus kon zeggen was niet nodig, de vragen hadden een compleet ander karakter...

Wat is mijn grootste vijand? En wat voor superpower zou ik willen hebben als ik mocht kiezen? Wat wil ik de 30 jaar oude Lin (mijn naam scheen erg lastig voor de Chinese regisseur) vertellen en als ik de wereld morgen een les zou leren, wat zou dat zijn? Alsof toekomstige studenten geïnteresseerd zijn in mijn diepe haat voor muggen en wens om over tien jaar nog steeds actief te klimmen!? Maar het toppunt van mijn show was toch wel de Rubik's cube die ik zo'n 20,000 keer omhoog moest gooien om maar "dat moment" (???) vast te leggen. Eind juni moet het resultaat klaar zijn, we zijn benieuwd!

Mijn 16 kilo wegende backpack staat klaar en mijn koffer heb ik al opgeborgen in Hong Kong voor de zomer. Vier weken hitte, benauwdheid en meer muggen komen er voor terug. Waarom wilde ik ook alweer naar Thailand? ;-))

Goed, ik heb daar vast ook internet dus voor nu: bye bye HK, I'll see you in August!


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Line

Actief sinds 17 Maart 2011
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 69620

Voorgaande reizen:

12 Juli 2014 - 15 Januari 2015

Ik wilde nog niet weer studeren in september....

18 Januari 2014 - 01 Februari 2014

Logica in Bristol

07 Januari 2013 - 31 Juli 2013

Exchange in Hong Kong

01 Mei 2012 - 06 Mei 2012

Liften naar Kopenhagen

29 Juli 2011 - 19 Augustus 2011

Backpacken door Europa

21 Juni 2011 - 03 Juli 2011

Op stage in Oxford

03 Mei 2010 - 26 Augustus 2010

Boston 2010

Landen bezocht: