Aftellen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Line van den Berg - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Line van den Berg - WaarBenJij.nu

Aftellen

Blijf op de hoogte en volg Line

08 December 2012 | Nederland, Amsterdam

Nog maar één maand. 30 dagen om precies te zijn. En dan stapt deze lady in het vliegtuig. Het visum is binnen (de universiteit vond de twee alcoholische consumpties per week blijkbaar geloofwaardig klinken), de papieren ready en ik heb zelfs al een lift aangeboden gekregen van het vliegveld naar de campus. Goed voor elkaar! So, what's next?

1. mijn onderhuurder mailen
2. mijn vakken dit semester halen*
3. een aanvullende reisverzekering afsluiten
4. over vaccinaties informeren
5. skiën
6. mijn koffer pakken
7. zorgen dat ik mijn vlucht niet mis

* er moet wel iets flink goed mis gaan, mocht dit niet het geval zijn

Oftewel - kort samengevat: was het maar vast vakantie!

Hoogmoed komt voor de val, en het realiseren komt altijd later. Want wat betekent het eigenlijk dat ik nu een half jaar weg ga? Wie ga ik allemaal missen? Wat ga ik doen, mocht het ontzettend tegen vallen? En, niet onbelangrijk, wat als ik daar wil blijven?

Vragen die nu nog onbeantwoord zijn. En die dat ook nog zullen blijven voor op z'n minst - laat ik zeggen - twee maanden. Dat maakt het spannend, exciting, maar ook eng. Het komt allemaal dichtbij, en ook alleen nog maar dichterbij - we kunnen tenslotte, en helaas, nog steeds niet tijdreizen...

Goed, we ademen door, gaan nog even twee weken knallen, en dan mijn familie vermaken met mijn aanwezigheid, voordat ik naar de andere kant van de aardbol vertrek. Het aftellen kan beginnen!

Tot vanuit.... ergens op aarde,

Line


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Line

Actief sinds 17 Maart 2011
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 69648

Voorgaande reizen:

12 Juli 2014 - 15 Januari 2015

Ik wilde nog niet weer studeren in september....

18 Januari 2014 - 01 Februari 2014

Logica in Bristol

07 Januari 2013 - 31 Juli 2013

Exchange in Hong Kong

01 Mei 2012 - 06 Mei 2012

Liften naar Kopenhagen

29 Juli 2011 - 19 Augustus 2011

Backpacken door Europa

21 Juni 2011 - 03 Juli 2011

Op stage in Oxford

03 Mei 2010 - 26 Augustus 2010

Boston 2010

Landen bezocht: